Original title:
Zhodnocení marketingové komunikace výzkumného projektu a návrh na propagaci jeho výstupu pomocí modelu STP
Translated title:
Evaluation of the marketing communication of a research project and proposal of its output promotion based on the STP model
Authors:
Novotný, Petr ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii pro výstup projektu „Collaboration in Higher Education for Digital Transformation in European Business“, zkráceně CHEDTEB. V teoretické části je vysvětlena podstata marketingové komunikace týkající se dané problematiky. Pro potřeby sestavení návrhu jsou v analytické části zkoumány výsledky již proběhlých marketingových aktivit. Vyhodnocené výsledky budou použity pro vytvoření propagace výstupu prostřednictvím modelu STP.
Diploma thesis proposes a marketing strategy for the output of the project “Collaboration in Higher Education for Digital Transformation in European Business”, shortly CHEDTEB. The theoretical part explains the principles of marketing communication. The results of the already carried out activities are examined in the analytical part for the purpose of development of the proposal. Evaluated results will be used for the creation of the promotion strategy based on the STP model.
Keywords:
analýza marketingových aktivit; Marketing; marketingový návrh; STP model; analysis of marketing activities; Marketing; marketing proposal; STP model
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/180662