Název: Totalita radosti, princip nadkonzumace a jiné jevy spojené s hypertrofií marketingové komunikace
Překlad názvu: Joyned totality, Principle of overconsumption and other phenomena relating to hypertrophy of maketing communication
Autoři: Brdička, Vojtěch ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108462

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403437


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet