Název: Raytracing pro GPUEngine
Překlad názvu: Raytracing for GPUEngine
Autoři: Novák, David ; Milet, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hierarchie obalových těles; OpenGL; optimalizace sledování paprsku; Sledování paprsku; Bounding volume hierarchy; OpenGL; Ray tracing; Ray tracing optimization

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180339

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403122


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet