Original title:
Rizika spojená s realizací úprav a doplněním marketingového mixu konkrétní společnosti
Translated title:
Risks Related to the Modification and Supplementation of the Marketing Mix in a Specific Company
Authors:
Bližňáková, Nela ; Habart, Lukáš (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti, jeho následná modifikace a stanovení možných rizik plynoucích z těchto změn. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a o riziku. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu vybraného subjektu. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu včetně zohlednění potenciálních rizik spojených s realizací.
The subject of my diploma thesis is the analysis of the current state of marketing mix in the selected company, its follow-up modification and determination of the possible risks resulting from these changes. The theoretical part deals with marketing, marketing mix and risk. Practical part focuses on the evaluation of the marketing mix in the selected company. In the final part there are possible recommendations for formation a new marketing mix including taking into consideration of potential risks associated with realization.
Keywords:
marketing; marketing mix; place; Price; product; promotion; risk; Cena; distribuce; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt; riziko
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/179541