Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Recommendation for the Improvement
Autoři: Benedělová, Martina ; Těšík, Jindřich (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza spokojenosti zákazníků; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; customer satisfaction; marketing; marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178456

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-402220


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet