Název:
Návrh změn/úprav marketingové komunikace konkrétní organizace
Překlad názvu:
Proposal for changes/ modifications in marketing communication of a specific organization
Autoři:
Vu, Thi Thanh ; Kosinová, Diana Tuyet-Lan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrhy na zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Diecézní Charity Brno. V první části se zabývá analýzou vnitřních i vnějších faktorů ovlivňujících prostředí organizace, které jsou v závěru následně shrnuty. Na základě shrnutí budou navrženy doporučení ke zlepšení marketingové komunikace služeb pro cizince na Diecézní Charitě Brno.
The master’s thesis focuses on the analysis and proposal for improvement of marketing communication of the non-profit organization Diecézní Charita Brno. The first part deals with the analysis of internal and external factors influencing the environment in the organization, which are subsequently summarized in the end of the analysis. Based on the summary, proposals for improvement in marketing communication for services for foreigners at the Diecézní Charita Brno will be introduced.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; nezisková organizace; služba; communicational mix; Marketing; non-profit organization; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178054