Název:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Autoři:
Boček, Petr ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je návrh komunikačního mixu pro vybraný podnik. Zvolený podnik je Pantograff art store, který se zabývá prodejem barev ve spreji a nátěrových hmot. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsány teoretická východiska, které se týkají daného tématu marketingového výzkumu na trhu B2C. Analytická část se zaměřuje na důležité analýzy pro návrh revitalizace dosavadního komunikačního mixu podniku. V poslední části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingu podniku.
The thesis is a proposal of communication mix for selected company. The chosen company is Pantograff art store, which sells paints in spray and paints. The diploma work is divided into 3parts. The first part is theoretical, where the theoretical background of the given topic of marketing research on the B2C market is described. The analytical part focuses on important analyzes for the revitalization of the existing communication mix of the company. In the last part of the thesis there are individual suggestions for improving the marketing of the company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; Pantograff art store; sociální sítě; communication mix; marketing; Pantograff art store; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178047