Název:
Komunikační mix podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix
Autoři:
Dosoudilová, Jana ; Chovan, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti U Badinů, s.r.o. V teoretické části diplomové práce jsou vysvětleny nejdůležitější pojmy v marketingu a vybrané analýzy. V analytické části jsou informace týkající se společnosti, ale především jsou provedeny zvolené analýzy prostředí podniku, segmentace trhu a SWOT analýza, vztahující se k popsané teoretické části. Součástí práce je také marketingový výzkum a interpretace výsledných hodnot. Poslední část práce obsahuje návrhy ke zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti.
The Master thesis is focused on the communication mix of the company U Badinů, s.r.o. The theoretical part of the thesis explains the most important concepts in marketing and selected analyses. In the analytical part there are information about the company, but especially all selected business environment analyses, market segmentation and SWOT analysis related to the described theoretical part are made. Part of the thesis is also marketing research and interpretation of the resulting values. The last part includes suggestins for improving the communication mix of the selected company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingový mix; propagace; reklama; SWOT analýza; advertising; communication mix; marketing; marketing mix; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178023