Original title: Webový kanál jako konkurenční výhoda malé firmy
Authors: Črepaňa, Radek ; Kacerovský, Jiří (advisor) ; Hejná, Lucie (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zaměřuje na působení malé firmy na internetu. Nejprve se věnuje působení firmy jako uživatele informací z internetu. Pak působení firmy jako poskytovatele informací na internetu. Teoretické poznatky v této oblasti jsou získány na základě analýzy statistických informací, informací odborníků i zkušeností autora z oboru. Poté následuje zpracování teoretických poznatků v případové studii na konkrétní firmě. Firma působí v autobusové dopravě osob. Práce hodnotí pozici firmy samotné i vzhledem ke konkurenci. Jde o modelovou ukázku provedení analýzy současného stavu používání webového kanálu v malé firmě a návrh nových postupů, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Keywords: elektronická pošta; internet; malá firma; použitelnost; vyhledávání; web 2.0

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4962

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4015


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share