Original title:
Webový kanál jako konkurenční výhoda malé firmy
Authors:
Črepaňa, Radek ; Kacerovský, Jiří (advisor) ; Hejná, Lucie (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zaměřuje na působení malé firmy na internetu. Nejprve se věnuje působení firmy jako uživatele informací z internetu. Pak působení firmy jako poskytovatele informací na internetu. Teoretické poznatky v této oblasti jsou získány na základě analýzy statistických informací, informací odborníků i zkušeností autora z oboru. Poté následuje zpracování teoretických poznatků v případové studii na konkrétní firmě. Firma působí v autobusové dopravě osob. Práce hodnotí pozici firmy samotné i vzhledem ke konkurenci. Jde o modelovou ukázku provedení analýzy současného stavu používání webového kanálu v malé firmě a návrh nových postupů, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Keywords:
elektronická pošta; internet; malá firma; použitelnost; vyhledávání; web 2.0
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4962