Název:
Webový kanál jako konkurenční výhoda malé firmy
Autoři:
Črepaňa, Radek ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Hejná, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zaměřuje na působení malé firmy na internetu. Nejprve se věnuje působení firmy jako uživatele informací z internetu. Pak působení firmy jako poskytovatele informací na internetu. Teoretické poznatky v této oblasti jsou získány na základě analýzy statistických informací, informací odborníků i zkušeností autora z oboru. Poté následuje zpracování teoretických poznatků v případové studii na konkrétní firmě. Firma působí v autobusové dopravě osob. Práce hodnotí pozici firmy samotné i vzhledem ke konkurenci. Jde o modelovou ukázku provedení analýzy současného stavu používání webového kanálu v malé firmě a návrh nových postupů, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Klíčová slova:
elektronická pošta; internet; malá firma; použitelnost; vyhledávání; web 2.0
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4962