Název:
Územní marketing ve vybrané lokalitě
Překlad názvu:
Territorial marketing in the chosen locality
Autoři:
Mlčúchová, Veronika ; Kocourek, Radim (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou územního marketingu ve vybrané lokalitě. Konkrétně jde o lokalitu města Zlína. Cílem diplomové práce je na základě použití nástrojů územního marketingu ve vybrané lokalitě, navrhnout směry rozvoje zkoumaného území.
This diploma thesis deals with the issue of territorial marketing in selected location. Specifically the location of the city of Zlin. The aim of this thesis is to design the development of the explored area with using of tools of territorial marketing in selected location.
Klíčová slova:
lokalita; marketingové nástroje; rozvoj území; SWOT analýza; veřejná samospráva; Územní marketing; development of the explored area; location; marketing tools; public autority; SWOT analysis; Territorial marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/175307