Original title:
Územní marketing ve vybrané lokalitě
Translated title:
Territorial marketing in the chosen locality
Authors:
Mlčúchová, Veronika ; Kocourek, Radim (referee) ; Vaňková, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou územního marketingu ve vybrané lokalitě. Konkrétně jde o lokalitu města Zlína. Cílem diplomové práce je na základě použití nástrojů územního marketingu ve vybrané lokalitě, navrhnout směry rozvoje zkoumaného území.
This diploma thesis deals with the issue of territorial marketing in selected location. Specifically the location of the city of Zlin. The aim of this thesis is to design the development of the explored area with using of tools of territorial marketing in selected location.
Keywords:
development of the explored area; location; marketing tools; public autority; SWOT analysis; Territorial marketing; lokalita; marketingové nástroje; rozvoj území; SWOT analýza; veřejná samospráva; Územní marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/175307