Original title:
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Translated title:
Risks Related to Marketing Tools Management
Authors:
Kučerová, Adéla ; Bílková, Kateřina (referee) ; Doskočil, Radek (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce „Rizika v oblasti řízení rizik marketingovým nástrojů" se zabývá analýzou marketingových nástrojů ve společnosti Sonnentor s. r. o. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout změny marketingových nástrojů konkrétního podnikatelského subjektu, které podvedou ke snížení rizik a ke zlepšení marketingu ve společnosti. Na první část práce, obsahující teoretické poznatky, navazuje druhá část, která je zaměřena na analýzu současného stavu. Poslední část této práce obsahuje analýzu rizik a návrhy a doporučení, která by měla vést k celkovému zlepšení marketingu v podniku a minimalizaci zjištěných rizik.
The dissertation "Risks Related to Marketing Tools Management" deals with analysis of marketing tools in the company Sonnentor s. r. o. The main target of this dissertation is to propose changes in marketing tools of a particular business entity that will lead to a reduction of risks and to the improvement of marketing in the company. First part of the dissertation, which contains theoretical knowledge, is followed by second part, which is focused on analysis of the current state. Last part of this dissertation contains risk analysis and suggestions and recommendations, which should lead to overall improvement in marketing of the business and minimalization of determined risks.
Keywords:
Marketing; marketing tools; risk; risk analysis; analýza rizik; Marketing; marketingové nástroje; riziko
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/179462