Název:
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for the Selected Company
Autoři:
Čadeni, Izabela ; Starostková, Dana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce na téma „Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se stávající strategie a základními pojmy týkající se marketingu. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, při jejím vytvářením bude vycházeno z analyzovaných stávajících strategií společností a z dotazníkové části. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických východisek, další část je zaměřena na představení vybrané společnosti, analýzám na vnější a vnitřní prostředí podniku a třetí část pojednává o návrzích marketingové strategii, pro vyšší zisk či získání nových zákazníků
Thesis on the topic of "Design of a marketing strategy for a selected company" deals with the clarification of concepts related to the current strategy and the basic concepts of marketing. The aim of the thesis is to propose a new marketing strategy, which will be based on the analysis of existing company strategies and from the questionnaire part. The work is divided into several parts. The first part is based on the theoretical background, the second part is focused on introducing the selected company, analyzes on the external and internal environment of the company and the third part deals with the proposals of the marketing strategy for higher profits or gaining new customers.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; vinařský průmysl; Marketing; marketing enviroment; marketing mix; marketing strategy; wine industry
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177963