Original title:
Komunikační mix společnosti
Translated title:
Communication Mix of a Company
Authors:
Tomalová, Petra ; Baná, Hana (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zvýšení povědomí o společnosti.
The bachelor thesis is focused on the communication mix in the company Prima Bilavčík, s.r.o. The work includes the theoretical, analytical and proposal part. In the theoretical part is summarised theoretical knowledge from the field of marketing. The analytical part is focused on the analysis of the current state of the company. In the last part are developed proposals based on analyses on improvement and increasing awareness about the company.
Keywords:
advertising; communication mix; marketing environment; marketing mix; marketing services; SWOT analysis; komunikační mix; marketing služeb; marketingové prostředí; marketingový mix; reklama; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178611