Název:
Založení malého podniku
Překlad názvu:
Establishing of a Small Company
Autoři:
Zahradník, Michal ; Řezníček, Michal (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá založením malého podniku. Konkrétně se jedná o podnik specializující se na francouzská vína a speciality. Teoretická část práce se zabývá obecným vysvětlením pojmů podnikatel a malý podnik, teorií podnikatelského plánu, sběrem a analýzou tržních dat. V analytické části je provedeno dotazníkové šetření, pomocí kterého jsou zjištěny preference zákazníků na gastronomickém trhu. Dále jsou v analytické části provedeny analýzy dle Portera, SLEPT analýza a SWOT analýza. V praktické části je sestaven podnikatelský plán podniku se všemi jeho náležitostmi.
The present thesis deals with the establishment of a small business. It focuses more specifically on a business oriented on French wines and specialities. The theoretical part deals with the general explanation of concepts such as entrepreneur and small business, theory of business plan, collection and analysis of market-connected data. The analytical part includes research in the form of questionnaire with the aim of discovering customers´ preferences in the gastronomical market. The analytical part contains further analysis according to Porter, SLEPT analysis and SWOT analysis. The practical part focuses on the business plan of the small business with all its requirements.
Klíčová slova:
analýza; dotazníkové šetření; francouzská vína a speciality; podnik; podnikatel; podnikatelský plán; sběr dat; založení podniku; analysis; business; business establishment; business plan; data collection; entrepreneur; French wines and specialities; questionnaire research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177856