Original title:
Strategie budování značky podniku
Translated title:
Strategic Brand Development of Company
Authors:
Holešovský, Jakub ; Mráček, Pavel (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce za zabývá strategií budování značky Daflex System. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro tvorbu strategie budování značky. Na základě poznatků z teoretické části a využití metodiky následuje Analytická část. Tato část zpočátku popisuje základní údaje o firmě. Následně jsou v této části zpracovány analýzy zákazníků, dodavatele a konkurence. Tyto analýzy pak vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a vytvoření návrhů v poslední návrhové části.
The Diploma thesis deals with the strategy of building the Daflex System brand. The thesis is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis for creating a brand building strategy. Next part, the analytical part is based on the knowledge and methodology of the theoretical part. This section describes the basic information about brand Daflex System. The thesis continues with analyzes of customers, suppliers and competitors. These analyzes then lead to the evaluation of the findings and the creation of recommendations in the last part.
Keywords:
Brand; brand building; brand elements; brand identity; brand strategy; branding; competitors; customers marketing; suppliers; tools of marketing communication; Branding; brandingová strategie; budování značky; dodavatel; identita značky; konkurence; marketing; nástroje marketingové komunikace; prvky značky; značka; zákazníci
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/177835