Název:
Návrh změn komunikačního mixu konkrétní cestovní kanceláře
Překlad názvu:
Suggestion of a Change in the Communication Mix of a Selected Travel Agency
Autoři:
Šenková, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Táto bakalárska práca sa zaoberá zhodnotením súčasného stavu marketingovej situácie cestovnej kancelárie BUBO travel agency, s.r.o. Pomocou analýz vonkajšieho a vnútorného prostredia je vyhodnotený komunikačný mix tejto spoločnosti a na základe výsledkov analýz sú navrhnuté riešenia na zlepšenie marketingovej komunikácie spoločnosti.
This bachelor thesis is focused on the assessment of the current state of the marketing situation at the BUBO travel agency. Through various analyses of both the external and internal environment, the communication mix has been evaluated and corresponding solutions, based on the results of the analyses, have been offered to improve the marketing communication of the company.
Klíčová slova:
advertisement; marketing; marketing communication; promotion; tour operator; tourism
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178734