Název:
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Překlad názvu:
Development of Competitiveness of Company
Autoři:
Hradil, Martin ; Kandus, Bohumil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhů v rámci marketingového mixu. Podnikatelskou činností firmy je výroba fotokalendářů. První část práce je zaměřena na teoretické podklady, na které navazuje analytická část, obsahující analýzu obecného a oborového okolí a další analýzy, které vedou ke zhodnocení stavu firmy. Poslední třetí část zahrnuje návrhy změn marketingového mixu, které povedou k naplnění cíle práce.
The diploma thesis is focused on developing the competitiveness of the company using proposals within the marketing mix. The business of the company is the production of photo calendars. The first part of the thesis is focused on theoretical background, which is followed by an analytical part, containing analysis of general and field environment and other analyzes that lead to the evaluation of the company. The last part includes suggestions for changes in the marketing mix, which will lead to the fulfillment of the goal of the work.
Klíčová slova:
Konkurenceschopnost; konkurenční strategie; konkurenční výhoda; marketing; marketingové nástroje; SWOT analýza; competitive advantage; competitive strategy; Competitiveness; marketing; marketing tools; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178105