Název:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Autoři:
Reichlová, Natálie ; Martina, Sobotková (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor komunikačního mixu společnosti Radegast, která se zabývá výrobou a prodejem piva. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu, druhá analytická část je zaměřena na představení společnosti Radegast a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části najdeme vlastní návrhy řešení, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace firmy.
This bachelor thesis is focused on the analysis of communication mix in the company Radegast, which is engaged in the production and the sale of beer. The work includes the theoretical part where there are several terms concerning marketing analysed, the sekond analytic part deals with the introduction of company Radegast and the execution of the analyses and the third part introduces some further suggestions for solutions which will lead to the improvement of the marketing communication of the company.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; osobní prodej; public relations; přímý marketing; reklama; advertising; communication; communication mix; direct marketing; Marketing; marketing mix; personal selling; public relations
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178706