Název: Analýza marketingových strategií lékáren
Překlad názvu: Analysis of Marketing Strategies of Pharmacies
Autoři: Mikulcová, Jitka ; Kostřiba, Jan (vedoucí práce) ; Pokladníková, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: léková politika; marketing ve farmacii; reklama; spotřeba léčiv; výdaje na léčiva; advertising; drug consumption; drug expenditure; drug policy; marketing in pharmacy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106794

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397397


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet