Název: Zahájení hodiny literární výchovy dle zásad pedagogického konstruktivismu
Překlad názvu: Beginning of a literary education lesson according to principles of the constructivist teaching
Autoři: Minářová, Tereza ; Hausenblas, Ondřej (vedoucí práce) ; Komberec, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: E-U-R; evokace; literární výchova; metody kritického myšlení; motivace; pedagogický konstruktivismus; prekoncept; třífázový model učení; čtenářství; constructivist teaching; E-R-R; evocation; literary education; methods of critical thinking; motivation; prekonception; reading; three-stage learning cycle

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106408

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-396864


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet