Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy
Překlad názvu:
Marketing research of customers satisfaction in In Motion Academy
Autoři:
Hrubeš, Jaroslav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy Cíle: Cílem mé bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost zákazníku v In Motion Academy. Výzkum se bude soustředit na veškeré služby, které jsou v zařízení dostupné, bude možnost doporučení na zlepšení přímo od zákazníků a také bude zahrnovat veškeré další aspekty spojené se spokojeností zákazníků, např. doprava, zázemí, apod. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazování. Dotazník byl vytvořen s pomocí vedení In Motion Academy a byl rozesílán prostřednictvím zákaznické e-mailové databáze. Pro co nejdůkladnější výzkum spokojenosti zákazníků s jednotlivými službami, je i samotný dotazník velice rozsáhlý. Výsledky: Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci In Motion Academy velice spokojeni. Přesto byly při výzkumu zjištěny určité nedostatky u jednotlivých služeb. Stížnosti respondentů se nejčastěji týkaly přeplněnosti jednotlivých tréninků nebo na nedostatečnou důslednost některých trenérů. Mimo samotné služby bylo hodně připomínek na samotné zázemí haly. Obzvláště potom na nedostatek místa na sezení pro rodiče nebo nedostatečnost šaten a sociálních zařízení. Na základě výsledků výzkumu byla pro jednotlivé služby sestavena doporučení na...Title: Marketing research of customers satisfaction in In Motion Academy Objectives: The goal of my bachelor thesis is to find out customer satisfaction through marketing research in In Motion Academy. Research will focus on all available services in the facility, customers can make suggestions to improvement and also all the other aspects of the customer satisfaction will be included, for example transportation, facility environment etc. Methods: To determine customer satisfaction, quantitative research was conducted through electronic queries. Questionnaire was created with cooperation with management of the In Motion Academy and was distributed through customers e-mail database. The questionnaire is very comprehensive because of substantial research of individual services. Results: The results show that In Motion Academy customers are very satisfied. Regardless, the research revealed some shortcomings in individual services. Respondents' complains was most often concentrated on overcrowding of individual trainings or the lack of consistency of some trainers. In addition to service itself, there were many comments on the halls background. Especially the missing of seating space for parents or the lack of changing rooms and sanitary facilities. Based on the results of the research, recommendations...
Klíčová slova:
kvalita služeb; služby; spokojenost zákazníka; sportovní služby; customer satisfaction; service quality; services; sports services