Název: Vnímané profesní kompetence pro inkluzivní tělesnou výchovu z pohledu pražských učitelů základních škol
Překlad názvu: Perceived professional competencies for inclusive physical education from the view of elementary school teachers in Prague
Autoři: Nováková, Eva ; Daďová, Klára (vedoucí práce) ; Strnad, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikovaná tělesná výchova; inkluze; podpůrná opatření; zdravotní tělesná výchova; žáci se SVP; adapted physical activities; children; inclusion; remedial physical education; students with special needs; support measures

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/105944

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-396108


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-06-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet