Název: Marketing biopotravin v Jihočeském kraji
Překlad názvu: Marketing of organic food in South Bohemia
Autoři: NĚMEČKOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Biopotravina; bioprodukty; ekologické zemědělství; marketing; spotřebitel; zákazník; consumer; customer; ecological agriculture; marketing; Organic food; organic pruducts
Citace: NĚMEČKOVÁ, Lenka. Marketing biopotravin v Jihočeském kraji. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50679

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-395063


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-05-16, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet