Original title: Marketing biopotravin v Jihočeském kraji
Translated title: Marketing of organic food in South Bohemia
Authors: NĚMEČKOVÁ, Lenka
Document type: Bachelor's theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer; customer; ecological agriculture; marketing; Organic food; organic pruducts; Biopotravina; bioprodukty; ekologické zemědělství; marketing; spotřebitel; zákazník
Citation: NĚMEČKOVÁ, Lenka. Marketing biopotravin v Jihočeském kraji. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50679

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-395063


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2019-05-16, last modified 2023-03-12


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share