Název:
Internetová komunikace v sektoru služeb
Překlad názvu:
Internet communication in the service sector
Autoři:
MRÁZ, Daniel Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje problematice komunikace v internetovém prostředí v různých rovinách, tzn. přímá komunikace poskytovatele služby se stávajícími, či potenciálními zákazníky, komunikace s pomocí reklamy, vzájemná komunikace mezi uživateli služeb. Rozebírá problematiku provozování marketingu na sociálních sítích a různé marketingové strategie. Dále také zkoumá výhody a nevýhody různých druhů reklam, které jsou na internetu možné použít. A nakonec především pomocí dotazníkového šetření zkoumá názory a preference internetových uživatelů v Česku.This thesis delves into the issue of communication on the internet, from different perspectives, from communication between service providers and current or potential customers, communication via advertising, to communication between service users and other service users. It looks into the problems of running a marketing on social networks and various marketing strategies. The thesis also analyzes pros and cons of different types of internet advertisements. Lastly, via questionnaires, the work aims to discover the views and preferences of internet users in Czechia.
Klíčová slova:
marketing; propagace; reklama.; Sociální síť; advertising.; marketing; promoting; Social network Citace: MRÁZ, Daniel. Internetová komunikace v sektoru služeb . České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53966