Název:
Trh CRM systémů v České republice
Překlad názvu:
CRM Software Market in Czech Republic
Autoři:
BAJER, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zmapovat nabídku CRM systémů v České republice a provést komparaci jednotlivých systémů. Na základě zjištěných poznatků poté zpracovat doporučení týkající se výběru optimálního CRM systému pro malé podniky. Pro získání seznamu všech dostupných řešení v ČR byly použity dvě internetové softwarové databáze SystemOnLine.cz a Vyber-CRM.cz. Problém však je, že tyto databáze obsahují i systémy, které se na malé podniky nezaměřují. Proto byly na základě kritérií, jako je cena, cloudové provedení systému, možnost rozšíření a mobilita, vybrány pouze ty systémy, které pro malé firmy vhodné jsou. Vybrané systémy byly nejprve analyzovány, poté hodnoceny a následně porovnávány mezi sebou, a to podle třech kritérií. Prvním z nich je cena. Toto kritérium bylo blíže specifikováno jako cena roční licence pro 10 uživatelů. Druhým kritériem je přidaná hodnota, která obsahuje například poskytnutí návodů, možnost vyzkoušení demo verze na 30 dní či telefonickou a e-mailovou podporu zdarma. Posledním kritériem je uživatelský prožitek, který byl hodnocen metodou System Usability Scale. Na základě výsledků předchozího porovnání byly vybrány tři systémy s nejlepším hodnocením, které byly následně doporučeny malým podnikům.This thesis is focused on CRM software suitable for small-sized enterprises. The main goal of this work is to identify CRM software available in the Czech Republic and finally, provide a recommendation of an appropriate solution for small-sized enterprises. As sources for the identification of CRM software available in the Czech Republic the internet software databases SystemOnLine.cz and Vyber-CRM.cz were used. The problem is, that they contain software suitable for small-sized but also for medium and large-sized enterprises, therefore, there were selected those that match the target group according to certain criteria such as price, cloud solution, possibility of expansion and mobility. The selected CRM software was analysed, rated and compared afterwards. The software was compared according to 3 criteria. The first one is annual price for 10 users, the second is value added that contains for example manuals, trial version or phone and e-mail support. The last criterion is user experience. For user experience comparison a method called System Usability Scale was used. On the basis of the results of the previous comparison CRM software with the best ratings was chosen and then suggested for the small-sized enterprises.
Klíčová slova:
CRM systém; customer relationship management; malé podniky; System Usability Scale; uživatelský prožitek; zákazník; řízení vztahů se zákazníky; CRM software; customer; customer relationship management; implementation simplicity; small-sized enterprises; System Usability Scale; user experience Citace: BAJER, David. Trh CRM systémů v České republice. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53653