Název: Trh CRM systémů v České republice
Překlad názvu: CRM Software Market in Czech Republic
Autoři: BAJER, David
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM systém; customer relationship management; malé podniky; System Usability Scale; uživatelský prožitek; zákazník; řízení vztahů se zákazníky; CRM software; customer; customer relationship management; implementation simplicity; small-sized enterprises; System Usability Scale; user experience
Citace: BAJER, David. Trh CRM systémů v České republice. České Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53653

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394648


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet