Název:
Zkoumání pedagogického vztahu v prostředí málotřídní školy
Překlad názvu:
Exploring the Teacher-Pupil Relationship at Multi-level Schools
Autoři:
KUNEŠOVÁ, Jana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je popsat specifika vztahových sítí v prostředí málotřídních škol, popřípadě objevit určité diference od škol plně organizovaných. V diplomové práci se snažím získat poznání o málotřídních školách o jejich atmosféře, o vzájemných vztazích, fungování, historii a jejich výhod a nevýhod.The aim of this master thesis is to describe specifics of social relationships in schools with multi-age classrooms and to discover differences from schools with single grade classrooms. In particular to understand the enviroment, the relationships among pupils, the functioning, the history of multi-age classroom and its advantages and disadvantages.
Klíčová slova:
diferenciace; Málotřídní škola; specifika; vztahy; difference; Multi-age classrooms; relations; specifics Citace: KUNEŠOVÁ, Jana. Zkoumání pedagogického vztahu v prostředí málotřídní školy. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52684