Original title:
Zkoumání pedagogického vztahu v prostředí málotřídní školy
Translated title:
Exploring the Teacher-Pupil Relationship at Multi-level Schools
Authors:
KUNEŠOVÁ, Jana Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je popsat specifika vztahových sítí v prostředí málotřídních škol, popřípadě objevit určité diference od škol plně organizovaných. V diplomové práci se snažím získat poznání o málotřídních školách o jejich atmosféře, o vzájemných vztazích, fungování, historii a jejich výhod a nevýhod.The aim of this master thesis is to describe specifics of social relationships in schools with multi-age classrooms and to discover differences from schools with single grade classrooms. In particular to understand the enviroment, the relationships among pupils, the functioning, the history of multi-age classroom and its advantages and disadvantages.
Keywords:
difference; Multi-age classrooms; relations; specifics; diferenciace; Málotřídní škola; specifika; vztahy Citation: KUNEŠOVÁ, Jana. Zkoumání pedagogického vztahu v prostředí málotřídní školy. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/52684