Název: Marketingová komunikace ve vybraném hotelu
Překlad názvu: Marketing communication of a chosen hotel
Autoři: HOUŠKOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; hotel; marketingová komunikace; nástroje marketingové komunikace; online cestovní kanceláře; ubytovací služby; accomodation services; hotel; marketing communication; marketing communication tools; online travel agencies; tourism
Citace: HOUŠKOVÁ, Veronika. Marketingová komunikace ve vybraném hotelu. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50152

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394410


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet