Název:
Marketingová komunikace ve vybraném hotelu
Překlad názvu:
Marketing communication of a chosen hotel
Autoři:
HOUŠKOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá marketingovou komunikací Grandhotelu Zvon. Obsahem je teoretický úvod, základní informace o Grandhotelu Zvon, marketingový mix hotelu (4P) a analýza současné marketingové komunikace s ohledem na vynaložené náklady. Závěrečná část práce prezentuje návrhy a doporučení a to zejména vytvoření profilu na sociálních sítích.The thesis deals with marketing communication of Grandhotel Zvon. The thesis includes theoretical introduction, basic information about Grandhotel Zvon, marketing mix (4P), analysis of current marketing communication and the costs of this communication. The final part presents suggestions and recommendations, especially creating a profile on social networks.
Klíčová slova:
cestovní ruch; hotel; marketingová komunikace; nástroje marketingové komunikace; online cestovní kanceláře; ubytovací služby; accomodation services; hotel; marketing communication; marketing communication tools; online travel agencies; tourism Citace: HOUŠKOVÁ, Veronika. Marketingová komunikace ve vybraném hotelu. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50152