Original title: Vliv marketingu na zákazníka při výběru potravin
Translated title: The influence of marketing on the customer at food choices
Authors: VANIŠOVÁ, Hana
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: buying behavior; food goods; food labeling; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing tricks; media (mass media); nutrition and quality of life; quality labels; Marketing; marketingová komunikace; marketingové triky; marketingový mix; média (masmédia); nákupní chování; označování potravin; potravinářské zboží; výživa a kvalita života; značky kvality
Citation: VANIŠOVÁ, Hana. Vliv marketingu na zákazníka při výběru potravin. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/49120

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394380


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-04-29, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share