Original title: Srovnání integrované a do jednotlivých předmětů rozdělené výuky přírodních věd na vzdělávací úrovni ISCED 2 v České republice a v Norském království
Translated title: Comparison of the Integrated and Separated Approaches to the Natural Science Education at the ISCED 2 Level of Education in the Czech Republic and the Kingdom of Norway
Authors: Vožehová, Lucie ; Jedličková, Tereza (advisor) ; Pavlasová, Lenka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Czech Republic; integrated education; Norwegian Kingdom; science; science education; structured interviews; integrovaná výuka; Norské království; přírodopis; přírodovědné vzdělávání; strukturované rozhovory; Česká republika

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/104777

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-392666


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-02-13, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share