Original title: Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka
Translated title: The Impact of Marketing Strategies on Children Film Viewer’s Decision
Authors: Kudrnová, Anna ; TOMEK, Ivan (advisor) ; Stuchlík, Jaroslav (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2018
Language: cze
Publisher: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: děti školního věku; dětští diváci; filmová teorie; filmový průmysl; marketing; trailer

Institution: Academy of Performing Arts in Prague (web)
Document availability information: Available to registered users in the Digital Repository of Academy of Performing Arts.
Original record: http://hdl.handle.net/10318/10241

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-391676


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Academy of Performing Arts in Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2019-02-13, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share