Original title:
Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka
Translated title:
The Impact of Marketing Strategies on Children Film Viewer’s Decision
Authors:
Kudrnová, Anna ; TOMEK, Ivan (advisor) ; Stuchlík, Jaroslav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce na téma Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka se ve své první části věnuje nejprve marketingu obecně, poté marketingu filmovému. Ve druhé praktické části je přímo zkoumána funkčnost trailerů na dětském divákovi.The bachelor's thesis The Impact of Marketing Strategies on Children Film Viewer’s Decision has two parts. The first part is focused on marketing and specially film marketing. The second part is more practical. There is a research about how the movie trailers are effective children film viewer.
Keywords:
děti školního věku; dětští diváci; filmová teorie; filmový průmysl; marketing; trailer
Institution: Academy of Performing Arts in Prague
(web)
Document availability information: Available to registered users in the Digital Repository of Academy of Performing Arts. Original record: http://hdl.handle.net/10318/10241