Název: Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka
Překlad názvu: The Impact of Marketing Strategies on Children Film Viewer’s Decision
Autoři: Kudrnová, Anna ; TOMEK, Ivan (vedoucí práce) ; Stuchlík, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: děti školního věku; dětští diváci; filmová teorie; filmový průmysl; marketing; trailer

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/10241

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-391676


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-02-13, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet