Název: Digitální marketing na B2B trhu.
Překlad názvu: Digital marketing on the B2B market.
Autoři: MARTINÁK, Petr
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trh; digitální marketing; e-mail marketing; marketing; média; návrh kampaně; realizace kampaně; rozpočet kampaně; sociální sítě; webové stránky; B2B market; campaign budget; campaign design; campaign implementation; digital marketing; email marketing; marketing; media; social networks; website
Citace: MARTINÁK, Petr. Digitální marketing na B2B trhu.. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50648

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-390828


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-01-07, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet