Original title: Digitální marketing na B2B trhu.
Translated title: Digital marketing on the B2B market.
Authors: MARTINÁK, Petr
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: B2B market; campaign budget; campaign design; campaign implementation; digital marketing; email marketing; marketing; media; social networks; website; B2B trh; digitální marketing; e-mail marketing; marketing; média; návrh kampaně; realizace kampaně; rozpočet kampaně; sociální sítě; webové stránky
Citation: MARTINÁK, Petr. Digitální marketing na B2B trhu.. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/50648

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-390828


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-01-07, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share