Název:
Srovnání marketingových strategií leteckých společností na českém trhu
Překlad názvu:
Comparision of airlines marketing strategies on the Czech market
Autoři:
Presslová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Máchalová, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je členěna do 5 kapitol. V první kapitoje je obecně popsán marketing služeb a současná situace letecké sopravy na českém trhu. Další kapitoly pojednávají o historii, SWOT analýze a o marketingových strategiích nízkonákladových leteckých společností, Lufthansy a ČSA. V poslední, 5. kapitole je provedeno srovnání výše uvedených leteckých společností podle marketingových strategií a podle Skytrax Research a nastíněn jejich budoucí vývoj.This thesis is divided into 5 chapters. In the fist chapter is generally described marketing of services and contemporary situation of air transport on the Czech market. Next chapters discuss the history, SWOT analysis and marketing strategies of low cost carriers, Lufthansa and ČSA. In the last, fifth chapter, is accomplished the comparison of the above-mentioned airlines according to their marketing strategies and Skytrax Research and is forshown the future development.
Klíčová slova:
Lufthansa; marketing služeb; marketingové strategie; nízkonákladové letecké společnosti; srovnání; ČSA; comparison; low cost carriers; Lufthansa; marketing of services; marketing strategies; ČSA
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7910