Original title: Diagnostické využití kresby v mateřské škole u dětí ve věku 5-6 let (porovnání kresby z hlediska pravorukosti a levorukosti)
Translated title: Diagnostic use of drawings by children aged 5-6 in kindergarten (comparing drawings in terms of right-handedness and left-handedness).
Authors: Suchá, Tereza ; Kropáčková, Jana (advisor) ; Felcmanová, Lenka (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: children's drawings analysis; cooperation between kindergarten and family; kindergarten; laterality; nursery school teacher; pedagogical diagnostics; pre-school education; Preschool child; right-handedness and left-handedness; school readiness and school maturity; analýza dětské kresby; Dítě předškolního věku; lateralita; mateřská škola; pedagogická diagnostika; pravorukost a levorukost; předškolní vzdělávání; spolupráce mateřské školy s rodinou; učitel mateřské školy; školní připravenost; školní zralost

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102501

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388611


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2018-11-15, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share