Název:
Marketingová komunikace společnosti HERVIS SPORTS
Překlad názvu:
Marketing communication of HERVIS SPORTS
Autoři:
Souchová, Dominika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 1 Abstrakt Název: Marketingová komunikace společnosti Hervis Sports Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je analýza marketingové komunikace společnosti Hervis Sports a návrhy na její zlepšení, jenž vycházejí z poznatků jednoho z vedoucích pracovníků společnosti, z výsledků dotazníkového šetření a analýzy dokumentů. Metody: Hlavními metodami využitými v této práci je hloubkový rozhovor s vedoucím zaměstnancem a výzkum, zaměřený na znalost společnosti Hervis Sports a jejích komunikačních nástrojů. K popisu marketingové komunikace bylo využito analýzy dokumentů. Výsledky: Z výsledků hloubkového rozhovoru a marketingového výzkumu bylo zjištěno, že v současné době je marketingová komunikace více zaměřená na zákazníky nakupující v prodejnách. Tento fakt vypovídá i o tom, že Hervis Sports vynakládá nejvíce finančních prostředků na komunikaci se zákazníky prostřednictvím letáků, dle výsledků výzkumu leták alespoň jednou obdrželo celkově 71 % dotazovaných. Společnost Hervis Sports intenzivně pracuje na vylepšení online komunikace, a to i tím, že do těchto nástrojů začíná investovat více financí. Z výsledků dotazníkového šetření vyplývá, že společnost Hervis Sports si nejvíce lidí spojuje se sportovním vybavením a oblečením. Klíčová slova: marketing, komunikace, zákazník, strategie, e-shop1 Abstract Title: Marketing communication of Hervis Sports company Objectives: The main aim of the Diploma Thesis is to analyse marketing communication of Hervis Sports company and is suggestions for improvement based on informations of Hervis Sports employee, the results of research and analysis of documents. Methods: The main metods of collectiong datas used in this Diploma Thesis were in - depth interview with one of the head employee of Hervis Sports company and marketing research focused on knowing Hervis Sports and its communications methods. For the description of marketing communications was used analyse of documents. Results: From results of in - depth interview and marketing research has been found that in current time marketing communication is more focused on customers shopping in stores. The most money Hervis Sports spend for marketing communication with customer through leaflets. Based on marketing research has been found that 71 % of respondents recieved leaflets at least once. Hervis Sports hardly work on improving of online communication and started to invest more money to this section. Results of marketing research show that people connect Hervis Sports with sport's goods and clothes. Keywords: marketing, communication, customer, strategy, e-shop
Klíčová slova:
e-shop; komunikace; marketing; strategie; zákazník; communication; customer; e-shop; marketing; strategy