Název: Učitelovo osobní pojetí výuky jako zásadní faktor výuky zeměpisu
Překlad názvu: Teacher's personal teaching conception as a crucial factor of geography lessons
Autoři: Štorková, Kateřina ; Hanus, Martin (vedoucí práce) ; Vrhel, Matěj (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíle výuky zeměpisu; mapy; obsah výuky zeměpisu; učebnice; učitelovo osobní pojetí výuky; vyučovací styly; geography teaching content; geography teaching objectives; maps; teacher's personal teaching conception; teaching styles; textbooks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/101518

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-387776


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet