Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sezónnost jako typický rys cestovního ruchu: případová studie - Kryštofovo Údolí
Štorková, Kateřina ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Drápela, Emil (oponent)
Sezónnost jako typický rys cestovního ruchu: případová studie - Kryštofovo Údolí Abstrakt Diplomová práce zkoumá problematiku sezónnosti cestovního ruchu. Prvním cílem bylo přispět k diskuzi na téma sezónnosti cestovního ruchu v kontextu udržitelného cestovního ruchu a dopadů pandemie onemocnění Covidu-19 na cestovní ruch. Teoretický rámec se pak opírá o českou a zahraniční odbornou literaturu. Druhým cílem bylo vytvořit návrh mimosezónní nabídky pro vybrané modelové území - Kryštofovo Údolí v Libereckém kraji. Obec se může pyšnit nevídaným Novinským viaduktem, celodřevěným kostelem svatého Kryštofa ze 17. století, orlojem, Muzeem betlémů, přírodními zajímavostmi a památkovou zónou, která byla založena především díky hrázděným chalupám. Specifikem obce je rovněž podstávka, historický typ konstrukce domu, který není běžně k vidění mimo česko-polsko-německé příhraniční oblasti (Trojzemí). Ke splnění druhého cíle bylo třeba ukotvit charakteristiku daného území z hlediska cestovního ruchu i v obecné rovině na základě mnoha různorodých zdrojů. Bylo třeba zrealizovat řízené a strukturované rozhovory s návštěvníky obce, zdejším panem starostou a zdejšími rezidenty, kteří podnikají či nepodnikají v cestovním ruchu v rámci vybrané obce. Bylo nezbytné analyzovat zdejší nabídku a poptávku cestovního ruchu. Na základě...
Učitelovo osobní pojetí výuky jako zásadní faktor výuky zeměpisu
Štorková, Kateřina ; Hanus, Martin (vedoucí práce) ; Vrhel, Matěj (oponent)
Učitelovo osobní pojetí výuky jako zásadní faktor výuky zeměpisu Abstrakt Bakalářská práce zkoumá učitelovo osobní pojetí výuky zeměpisu, vyučovací styly a některé další vybrané aspekty výuky. Hlavním cílem této práce bylo zjistit, co a jakým způsobem vyučují dnešní učitelé zeměpisu, co je pro ně v zeměpise nejdůležitější a co chtějí primárně naučit své žáky. Vedle toho bylo velmi důležitým cílem vytvořit výzkumný nástroj (konkrétně dotazník) na zjišťování pojetí výuky učitele a jeho dopadu na výuku. Základní pojmy jako učitelovo osobní pojetí výuky a vyučovací styly jsou definovány v teoretické části. Následuje metodická a praktická část. Praktická část se skládá z výsledků dotazníkového šetření. Dotazník byl připraven a pilotován na základě teoreticko- metodologické rozvahy a diskuze s literaturou. Z výsledků vyplývá, že byl tento dotazník použitelný v praxi a že učitelovo osobní pojetí výuky významně ovlivňuje výuku zeměpisu. Bylo zjištěno, že se respondenti kladou důraz na výuku znalostního přehledu o světě, logické uvažování, orientaci v mapě a v prostoru a aktivity praktické pro život. Největší důraz kladou na výuku o České republice. Všechny tyto znalosti ale považují spíše za jakýsi základ pro to, aby si žáci osvojili postoje, názory a hodnoty a aplikovali množství znalostí do praktických...
Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ
ŠTORKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá praktickým využitím metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na prvním stupni. Teoretická část přibližuje pedagogickou diagnostiku z pohledu důležitosti ve školní praxi, pohled učitele na smysluplnost diagnostikování v závislosti na odučených letech ve škole a názory na osobnost dítěte při zvládání role žáka v závislosti na jeho fyzickém, psychickém a sociálním vývoji. V praktické části se zabývám rozhovorem s učiteli o praktičnosti a možnostech využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky v běžném prostředí školy. Následně uvádím okrajově rozbor kresebné projekční metody a didaktických nestandardních testů. V závěru se zaměřuji na vyhodnocování sociálního klimatu třídy. Výzkumný vzorek je zaměřen na učitele a žáky prvního stupně základní školy v Českých Budějovicích.

Viz též: podobná jména autorů
4 ŠTORKOVÁ, Kateřina
1 Štorková, Kamila
2 Štorková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.