Název:
Hodnocení produktu z pohledu zákazníka
Překlad názvu:
Company's product rating from the customer's perspective
Autoři:
GÁLL, Igor Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se věnuje hodnocení produktu firmou z pohledu zákazníka. Cílem diplomové práce bylo zjistit, zda firma hodnotí svůj produkt z pohledu zákazníka a na základě získaných informací navrhnout případné změny. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy a metody kterými může firma zjišťovat hodnotu produktu. V praktické části se nejprve zkoumala první část cíle. Zda firma hodnotí svůj produkt z pohledu zákazníka. Byly nalezeny možnosti pro zlepšení v hodnocení produktu z pohledu zákazníka. Proto dle druhé části cíle, byly v práci popsané metody i s příklady, jak může firma zlepšit aktuální situaci.This thesis is about judging the value of a product from the perspective of a customer. The objective of this thesis was to determine if a firm judges the value of its product from the perspective of a customer and based on the acquired information propose potential changes. The theoretical part consists of demarcation of basic concepts and the methods used by a firm to determine the value of a product. The first part of the objective was examined in the practical part. That is to determine if a firm values its product from the view of a customer. The firm had shortcomings in judging the value of a product from the perspective of a customer. Therefore, as is mentioned in the second part of the objective, there are described methods in this thesis with examples as to how to improve the current situation.
Klíčová slova:
CRM; hodnota; podnik řízený zákazníkem; poziční mapy; produkt; stížnosti; tržní umisťování; zákazník; a business managed by a customer; complains; CRM; customer; perceptual maps; positioning; product; value Citace: GÁLL, Igor. Hodnocení produktu z pohledu zákazníka. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/44351