Název:
Návrh sponzorských balíčků pro partnery tenisových juniorů v ČR
Překlad názvu:
Sponosor package proposals for partners of junior Czech tennis players
Autoři:
Bouček, Dominik ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Návrh sponzorských balíčků pro partnery tenisových juniorů v ČR Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení několika sponzorských balíčků tak, aby se sponzoři zabývali danou problematikou a případně na ně byli ochotni přistoupit. Metody: V práci byly využity kvalitativní metody sběru dat. Jednalo se především o polostrukturované rozhovory se zástupci společností Wilson, Yonex a Babolat. Dále se jednalo o rozhovory s juniorskými tenisovými hráči. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů bylo zjištěno, že společnosti nemají příliš prostoru k manévrování, co se sponzoringu juniorů týče. Přesto je možné, že v příští sezóně přihlédnou k nově vytvořeným sponzorským balíčkům. Klíčová slova: Tenis, sponzoring, marketing, financeTitle: Sponsor package proposals for partners of junior Czech tennis players Objectives: The main aim of this bachelor's thesis is to propose several sponsorship packages so that the sponsors deal with the issue and eventually be willing to approach them. Methods: To meet the objectives of the bachelor's thesis were used qualitative methods of data collection, in particular, especially semi-structured interviews with representatives of Wilson, Babolat and Yonex companies. In addition, interviews with junior tennis players were used. Results: Based on the interviews, it was found that companies did not have much room for maneuvering. On the other hand, it is reasonably expected that these companies will take into account the newly created sponsorship packages next season. Keywords: Tennis, sponsors, marketing, finance
Klíčová slova:
finance; marketing; sponzoring; tenis; finance; marketing; sponsors; tennis