Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace marketingové komunikace tenisového klubu v závislosti na pandemii Covid-19
Bouček, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Optimalizace marketingové komunikace tenisového klubu v závislosti na pandemii Covid-19. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je optimalizace marketingové komunikace tenisového klubu Tenis Centrum Dobříš na základě zhodnocení jejího současného stavu. Podle získaných dat bude vytvořena nová optimalizovaná marketingová komunikace, kterou bude možné uskutečnit jak za nepandemického stavu, tak i v případě pandemie, či jiné krizové situace. Metody: K dosažení kýžených výsledků této diplomové práce je využito kvalitativního výzkumu a samozřejmě také analýzy patřičných dokumentů tenisového klubu. Pro kvalitativní výzkum je využita metoda skupinové diskuse. Na základě získaných dat byl vyhodnocen současný stav marketingové komunikace, který vedl k vytvoření optimalizované komunikace. Výsledky: Provedením analýzy bylo zjištěno, že Tenis Centrum Dobříš nevyužívá potenciál jednotlivých komunikačních nástrojů nezávisle na pandemii Covid- 19. Klubu je navržena optimalizace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, zejména v online marketingové komunikaci, kterou je možné využít v době pandemických omezení, ale i v době, kdy klub může fungovat bez jakéhokoliv omezení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, tenis, Covid-19
Návrh sponzorských balíčků pro partnery tenisových juniorů v ČR
Bouček, Dominik ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Návrh sponzorských balíčků pro partnery tenisových juniorů v ČR Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení několika sponzorských balíčků tak, aby se sponzoři zabývali danou problematikou a případně na ně byli ochotni přistoupit. Metody: V práci byly využity kvalitativní metody sběru dat. Jednalo se především o polostrukturované rozhovory se zástupci společností Wilson, Yonex a Babolat. Dále se jednalo o rozhovory s juniorskými tenisovými hráči. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů bylo zjištěno, že společnosti nemají příliš prostoru k manévrování, co se sponzoringu juniorů týče. Přesto je možné, že v příští sezóně přihlédnou k nově vytvořeným sponzorským balíčkům. Klíčová slova: Tenis, sponzoring, marketing, finance

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.