Název: Zpracování zákaznických požadavků za použití hlubokých neuronových sítí
Překlad názvu: Deep Neural Networks Used for Customer Support Cases Analysis
Autoři: Marušic, Marek ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Hlboké učenie; Neurón; Neurónové Siete; Podpora; Prirodzený jazyk; Red Hat; Spracovanie Prirodzeného Jazyka; Zákazník; Získavanie Znalostí z dát; Customer; Data Mining; Deep Learning; Natural Language; Neural Networks; Neuron; Red Hat; Support; Text Processing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/84927

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-385944


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-09-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet