Original title: Zpracování zákaznických požadavků za použití hlubokých neuronových sítí
Translated title: Deep Neural Networks Used for Customer Support Cases Analysis
Authors: Marušic, Marek ; Ryšavý, Ondřej (referee) ; Pluskal, Jan (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: eng
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: Customer; Data Mining; Deep Learning; Natural Language; Neural Networks; Neuron; Red Hat; Support; Text Processing; Hlboké učenie; Neurón; Neurónové Siete; Podpora; Prirodzený jazyk; Red Hat; Spracovanie Prirodzeného Jazyka; Zákazník; Získavanie Znalostí z dát

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/84927

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-385944


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-09-11, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share