Název:
Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů
Překlad názvu:
Risks in Marketing Tools Management
Autoři:
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
ODRAZILOVÁ P. Rizika v oblasti řízení marketingových nástrojů. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Ústav soudního inženýrství, 2018 Diplomová práce je věnována problematice rizik v oblasti řízení marketingových nástrojů v podniku. Práce je členěna do tří hlavních částí, z nichž druhá se věnuje teoretickým východiskům, ve třetí kapitole je zhodnocen aktuální stav podniku ODRAZILOVÁ PETRA PHOTOGRAPHY, a to za pomoci analýz vycházejících z teoretické části práce. V poslední kapitole jsou uvedena opatření vedoucí ke zlepšení marketingového řízení podniku a eliminaci rizik, které s ním souvisejí.
ODRAZILOVÁ P. Risk in Marketing Tools Management. Diploma thesis. Brno: Brno University of technology, Institute of forensic engineering, 2018 The diploma thesis deals with the problematics of risks connected to the management of marketing tools in a company. The thesis consists of three main chapters, where the second chapter deals with the theoretical basis, the third chapter evaluates the current state of the company ODRAZILOVÁ PETRA PHOTOGRAPHY with the usage of analysis based on the theoretical part of the thesis. The chapter four includes measures which serve to improve the marketing management of the company and also to eliminate the risks associated with it.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingový mix; SLEPT analýza; SWOT analýza; Řízení rizik; Marketing; Marketing mix; Risk management; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83807